loading...

ردیاب خودرو مسفا

بازدید : 395
پنجشنبه 5 تير 1399 زمان : 10:02

ردیابی اشخاص

ردیابی کودکان و سالمندان به خاطر مراقبت و حفظ سلامت آن ها و ردیابی کارمندان ، ویزیتورها و رانندگان به دلیل بالا بردن راندمان کاری ، از ملزومات جوامع امروز است . ردیابی اشخاص میتواند با استفاده از دستگاه ردیاب شخصی و یا با نصب نرم افزار ردیابی اشخاص ( ردروید ) بر روی تلفن همراه و یا تبلت آنها صورت بگیرد.

با استفاده از سخت افزار و یا نرم افزار ردیابی اشخاص ، شما قادر خواهید بود مکان دقیق فرد مورد نظر را به صورت آنلاین بر روی نقشه مشاهده کنید و با استفاده از ابزارهای گزارش گیری مختلف ، مسیرهای طی شده قبلی ، توقفات افراد و مدت زمان توقفات ، ورود و خروج به محدوده های جغرافیایی تعریف شده و …. را مشاهده نمایید.

ردیابی کودکان و سالمندان

استفاده از دستگاه ردیاب اشخاص برای کنترل آنلاین کودکانی که بیرون خانه هستند و یا سالمندانی که ممکن است آدرس منزل خود را گم کنند بسیار پرکاربرد خواهد بود.ردیاب اشخاص مسفا ، با عمر باتری طولانی و بدون نیاز به انجام عمل خاصی از سوی شخص ، بدون وقفه و به صورت آنلاین موقعیت فرد حمل کننده را به مرکز ارسال کرده و کاربر به راحتی میتواند با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه خود ،موقعیت دستگاه ردیاب شخصی را مشاهده کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است کودک و یا سالمند در مواقع خطر میتواند با فشار دادن کلید SOS تعبیه شده بر روی آن ، پیغامی به فرد مورد نظر ارسال کند.

عملکرد کلید SOS به این گونه است که از پیش ۳ شماره تلفن درون دستگاه تعریف میشود تا با فشار دادن کلید ، پیامی حامل هشدار و موقعیت ردیاب شخصی به شماره های تعریف شده ارسال گردد. از دیگر قابلیت های دستگاه ردیاب اشخاص مسفا ، میتوان به امکان برقراری تماس صوتی همانند یک گوشی موبایل اشاره کرد. در حقیقت ردیاب شخصی مسفا مانند یک تلفن همراه عمل میکند که قابلیت ردیابی آنلاین آن نیز وجود دارد.

بازدید : 413
يکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 14:40

شركت مسفا در سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش و توسعه كاربري تكنولوژي در زمينه هاي مختلف ITS ، مدیریت ناوگان حمل و نقل و تولید دستگاه ردیاب خودرو فعالیت خود را آغاز و همزمان با راه اندازی خدمات اینترنت همراه توسط اپراتور دوم ، اقدام به تحقيق و توسعه در زمينه انتقال اطلاعات در بستر GPRS نمود. نتيجه این عملکرد، توليد دستگاه رديابي آنلاین خودرو بوده که جایگزین سیستم های پر خطا و پر هزینه پیامکی گردید و در زمان خود تحولی عظیم در این صنعت ایجاد نمود.

در ادامه این موفقیت های بدست آمده و بر اساس اصل رضایتمندی مشتریان ، شرکت مسفا اقدام به سفارشی سازی نرم‏ افزار مدیریت ناوگان جهت تامین نیازهای متفاوت مشتریان خود نمود، به گونه ای که طیف وسیعی از گزارشات و ابزارهای خاص به درخواست مشتریان بسیار متنوع و بزرگ خود در حوزه حمل و نقل و پخش پیوسته به نرم افزار اضافه گردیده است. از آنجایی که این سفارشی سازی و به روز رسانی همواره به عنوان یک برنامه تحقیق و توسعه مستمر در دستور کار این واحد قرار داشته، باعث گردیده نرم افزار مدیریت ناوگان مسفا به یکی از جامع ترین نرم افزارهای مدیریت ناوگان تولید شده در کشور تبدیل‏ گردد، به نحوی که پاسخگوی اکثر نیازهای مشتریان این حوزه بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های قدیمی و نمونه های خارجی در شرکت های بزرگ کشور گردیده است.

شرکت دانش بنیان مسفا از آغاز فعالیت خود با بهره گیری از کارشناسان مجرب الکترونیک و نرم افزار به صورت تخصصی اقدام به طراحی و تولید سخت افزار ردیاب خودرو و نرم افزار های این حوزه نموده است، از این رو با گذشت ۱۰ سال، تجارب ارزنده ای در این زمینه بدست آورده است به نحوی که به یکی از قدرتمندترین و فنی ترین شرکت های فعال در زمینه مدیریت ناوگان تبدیل گردیده و همکاری با شرکت های بنام و بزرگ گواه بر این موضوع می باشد.

همچنین مسفا به عنوان شركت پیشگام در تولید سامانه ردیابي آنلاین و یكي از اعضاي فعال سندیكاي شركت هاي شناسایي و مكان یابي رادیویي، گواهي تولید داخلي را دریافت كرده است كه نشان دهنده تولید اجزاي سامانه، اعم از سخت افزار، نرم افزار مركز كنترل، نرم افزار سرور اصلي و كدهاي میكروكنترلر توسط پرسنل مجرب شركت مي باشد.

شركت مسفا در زمره اولین شركت هایي است كه توانسته مجوز نصب و بهره برداري از دستگاه هاي ردیاب خودرو آنلاین مبتني بر بستر GPRS بر روي وسائط حمل و نقل عمومي داخل كشور و همچنین حمل و نقل بین المللي (ترانزیت) را از سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور دریافت نماید.

تلاش مستمر، پرسنل مجرب، دانش به روز و پیشنهادات سازنده مشتریان باعث گردید هر ساله چندین مدل دستگاه ردیاب و چندین نسخه نرم افزار مدیریت ناوگان با امكانات و ویژگي هاي جدید ، توسط این واحد طراحي و تولید گردد. در این راستا همواره بهینه سازي و افزایش امكانات در سخت افزار و نرم افزار در جهت ایجاد صنعتي بومي و قوي و مرتفع كردن نیاز هاي كاربران این صنعت در كشور سرلوحه كار مسفا بوده است.

جهت دریافت رزومه مسفا، کلیک کنید.

مسفا به عنوان شرکتی پیشرو ، همواره امیدوار است با تلاش مستمر خود گامهای موثری در این حوزه و در جهت اعتلای کشور عزیزمان بردارد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 313
  • بازدید کلی : 4417
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی